КОНСАЛТИНГОВI ПОСЛУГИ

ТОВ 'Пріма - КР' комплекс консалтингових послуг ТОВ "Пріма - КР" надає комплекс консалтингових послуг у галузі земельних відносин і послуги з супроводу угод купівлі - продажу , приватизації, оренди земельних ділянок та об'єктів нерухомості. До послуг , що надаються нашими спеціалістами відносяться:
  • Підготовка документів та супровід угод купівлі - продажу земельних ділянок та земельних часток , будинків , квартир;
  • Підготовка та супровід документів по оформленню прав на земельні ділянки(оренда, постійне користування, власність);
  • Оформлення та переоформлення права користування земельною ділянкою на право оренди або право власності;
  • Проведення оціночних робіт з визначення ринкової вартості земельних ділянок;
  • Супроводження державної реєстрації права власності на нерухоме майно або земельну ділянку;
  • Супроводження державної реєстрації права власності на самовільно збудоване нерухоме майно;
  • Супроводження державної реєстрація прав власності за рішенням суду;
  • Супроводження державної реєстрація права на новостворені об'єкти нерухомості
  • Участь у публічних обговореннях щодо розміщення об'єктів та встановлення виду дозволеного використання земельної ділянки;
  • Перевірка умов дійсності угоди
  • Досудове вирішення спорів і претензій про земельну ділянку ;
  • Врегулювання проблем по межах земельних ділянок;
  • Супроводження державної реєстрації права оренди на земельну ділянку;
  • Супроводження державної реєстрації права власності на земельну ділянку;
  • Супроводження державної реєстрації договорів іпотеки земельної ділянки;
  • Супроводження оформлення документів при розділі земельної ділянки, зміні цільового призначення та категорії земельної ділянки.

Оформлення оренди землі можливе без Вашої безпосередньої участі. Оформлення землі здійснюється на підставі виданої Вами довіреності.

Допоможемо якісно і в максимально короткі терміни оформити землю і позбавити Вас від неприємних клопотів. Конфіденційність і позитивний результат гарантований! Економимо ваш час!

Важливо!

Починаючи з 1 січня 2013 року в Україні істотно змінилися правила державної реєстрації прав на нерухоме майно і, в тому числі, земельні ділянки. Автоматично відомості із Державного земельного кадастру до новоствореного Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не переносяться, а тому для власників земельних ділянок може виникнути потреба у перереєстрації свого права.

Раніше права на землю реєструвалися державними органами земельних ресурсів із присвоєнням ділянці кадастрового номеру та видачею державного акту на право приватної власності на землю. Починаючи з 2013 року цей порядок реєстрації вже не застосовується. Відтепер реєстрацією прав опікується Державна реєстраційна служба, а на підтвердження державної реєстрації права видається не державний акт, а витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Якщо Ви не плануєте найближчим часом здійснювати які - небудь цивільно - правові операції із земельною ділянкою (продавати, дарувати, передавати у оренду тощо), то нагальної потреби у перереєстрації прав на земельну ділянку немає. Ви зможете здійснити її у майбутньому, коли така потреба виникне - у цьому разі реєстрацію права власності, що виникло до 1 січня 2013 року, перед вчиненням певної нотаріальної дії зможе здійснити нотаріус.

Перелік документів необхідних при проведенні реєстрації прав на нерухоме майно в тому числі на земельну ділянку :

  • заяву встановленої форми;
  • копію документа, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє);
  • копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);
  • документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (квитанція);
  • документ про сплату державного мита (квитанція) (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
  • документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно в тому числі на земельну ділянку (державний акт на право власності на земельну ділянку, договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду).

Загальний строк проведення державної реєстрації права власності має складати 14 робочих днів.

ТОВ "Пріма - КР". Вам зовсім не потрібно витрачати свій час, ми виконуємо роботи "Під Ключ".

Головна | Про компанiю | Каталог силок | Контакти Розробник сайту

Copyright c 2014. All Rights Reserved.

Ми дотримуємося гнучкої цiнової полiтики та завжди знаходимо компромiс з нашими Замовниками

Прима-КР паспорт будiвель

Контакти: м.Кривий Рiг

вул.Свiтлогiрська 74

моб.тел. (096) - 0254715;

тел.БТI (0564) - 4049656

тел. (056) - 4049649;

email: primakr.erh@gmail.com

Яндекс.Метрика