Прiма КР. Управлiнський облiк в агробiзнесi

АГОРБIЗНЕС - УПРАВЛIНСЬКИЙ ОБЛIК

Прiма КР. Управлiнський  облiк в агробiзнесi

ТОВ "ПРИМА КР" готове взяти на себе розробку і впровадження управлінського обліку у Вашій Компанії - і це буде клопітка, уважна і унікальна робота, зроблена з урахуванням всіх Ваших потреб і поставлених завдань. Правильно поставлений управлінський облік дозволить отримати інформацію, необхідну для розставлення пріоритетів у діяльності фірми та планування подальшої роботи, надає базу для оцінки перспективності можливостей, що відкриваються і забезпечують механізмами контролю за виконанням прийнятих рішень.

Програма, яка призначена для комплексної автоматизації управління сільськогосподарським підприємством у галузі рослинництва і забезпечує вирішення двох взаємопов'язаних завдань: управління аграрними технологіями та моніторинг рухомих технічних засобів компанії на основі GPS/ГЛОНАСС навігації.

Для управління бізнесом в рослинництві необхідна об'єктивна інформація про розміри та місцезнаходження земельної банку, а також можливість планувати і керувати змінами в ньому.

Керівники господарств часто навіть не знають точних розмірів власних посівних площ, що зумовлено їх постійною зміною, в силу різного роду природних та адміністративних процесів. Робота здійснюється на підставі карт 15 - 40 річної давності, не відображають реалії сьогоднішнього дня. Кількість паїв обчислюється тисячами, структура постійно змінюється - відбувається обмін ("шахматка") з іншими підприємствами, збільшується кількість селян-одноосібників, змінюються власники орендованих паїв, терміни оренди, частина договорів може бути зареєстрована, а інша частина знаходиться на реєстрації тривалий період.

Програмне забезпечення дозволяє вести оперативний облік земельного банку підприємства, будувати кадастрові карти і карти полів, вести аналітику за різними параметрами, проводити інтерактивну роботу з картами, створювати різні звіти.

Впровадження обліку паїв дозволить Вам отримати наступний ефект:
  • інтегрувати дані про договори оренди в єдину автоматизовану систему управління підприємством;
  • Підвищити продуктивність праці і поліпшити дисципліну персоналу за рахунок ефективного контролю роботи;
  • Оптимізувати витрати за рахунок звірки реальної площі полів і площі паїв на них;
  • Приймати більш зважені рішення при обміні ("шахматці") з іншими господарствами за рахунок візуального відображення і проведення точних розрахунків по площі, місця розташування і т.д.;
  • Знизити витрати на юридичний супровід земельних відносин за рахунок візуалізації та планування;
  • Підвищити ефективність управління земельним банком і змінами в ньому в результаті отримання оперативної та достовірної інформації про стан договорів оренди;
  • Покращити якість обліку і систематизувати роботу з пайовиками за рахунок автоматичного отримання достовірної інформації про умови договорів оренди, терміни, обмінному фонді та багатьох інших параметрах;
  • Скоротити витрати на поїздки до пайовикам за рахунок проведення більш продуманої та спланованої роботи в прив'язці до термінів, територіям і т.д.

Виходячи з досвіду, окупність підсистеми за рахунок скорочення юридичних витрат, припинення зловживань з договорами оренди, контролю обміну - "шахматки", коригування площі орендованих/ оброблюваних земель і підвищення продуктивності персоналу становить в середньому 3-6 місяців.

Облік полів і агротехнологій

Для того щоб провести успішну кампанію, сільськогосподарському підприємству необхідно правильно визначити сівозміна, розробити технологічні карти та проконтролювати їх виконання. Результативність і ефективність прийнятих рішень залежить від наявності достовірної інформації про стан полів, їх агрохімічних і агрофізичних показників, що передують культурах і виконаних агротехнічних операціях, рівень опадів, а також від оперативності отримання такої інформації.

Програмне забезпечення дає можливість ввести електронні карти полів і їх паспортизацію - електронну "Земельну шнурову книгу". Електронна карта полів являє собою набір шарів даних, візуалізованих у графічному вигляді на екрані і дають повну і об'єктивну інформацію про кордони ріллі, її характеристики, елементи інфраструктури господарства, поточний стан землі, нерухомості та об'єктів моніторингу господарства. По кожному полю аналітика ведеться за більш ніж 50 показниками, в тому числі возделываемым культур і площ, попередників, сівозмін, урожайностям, механічного та хімічного складу ірунту, фітосанітарного стану, виконаним польових робіт і т.д.

Система дає можливість створювати і вести технологічні карти полів, планувати операції по полях, проводити моніторинг посівів. Також програмне забезпечення дозволять підготувати схеми відбору грунтових проб - нарізку вихідних контурів, розміщення точок відбору та маршруту пробоотборнику. На базі результатів лабораторних досліджень створюються матриці неоднорідностей грунту, розраховується норма внесених добрив - один з найважливіших факторів, що впливають на успіх сільськогосподарського виробництва. В систему вбудовані модулі розрахунку доз внесення добрив, аналізу даних багатоспектральних космічних знімків, підготовки карт до друку та інші.

В результаті електронна карта полів, а також база даних агрохолдингу містять всю необхідну інформацію для прийняття управлінських рішень щодо розміщення сільськогосподарських культур, диференціації технологій їх вирощування при різних рівнях інтенсифікації виробництва, оптимальної організації території з урахуванням ландшафтних зв'язків, тобто формування системи землеробства і агротехнологій.

Впровадження електронної паспортизації полів дозволить Вам отримати наступний ефект:
  • Поставити на облік і контроль процес агровиробництва в компанії за рахунок створення єдиного банку даних;
  • Поліпшити інформаційне забезпечення процесу прийняття рішень за рахунок ведення інформації та використання аналітики за характеристиками полів;
  • Підвищити продуктивність праці і поліпшити дисципліну персоналу в результаті створення і ефективного контролю виконання електронних технологічних карт;
  • Підвищити ефективність і оперативність управління в результаті отримання оперативної інформації по полях, робіт і т.д.;
  • Оптимізувати витрати за рахунок впровадження системи розрахунку доз внесення добрив;
  • Можливість розвивати точне землеробство, застосування багатоспектральних супутникових знімків для оперативного моніторингу стану культур, а також прогнозування врожаю;
  • Підвищити достовірність і прозорість управлінського обліку компанії за рахунок інтеграції ГіС з 1С;
  • Підвищення оперативності прийняття рішень за рахунок впровадження web-інтерфейсу ГіС системи в Компанії і можливості мати доступ з будь-якої точки світу.
  • Виходячи з нашого досвіду, окупність підсистеми за рахунок виявлення вільної землі, уточнення площі полів, введення паспортизації полів і використання аналітики, а також інтеграції з 1С в середньому становить 6-12 місяців.

Моніторинг техніки

На сьогоднішній день у агробізнесу є необхідність в інформаційній системі моніторингу с/х техніки, щоб забезпечити автоматизований збір відомостей про проведення агротехнічних заходах і отримати можливість оцінювати якість механізованих робіт. Кожен керівник зацікавлений у професійному виконанні його колегами поставленого ним завдання. Як показує практика, не завжди підлеглі знаходяться в тому місці, де вони повинні бути, іноді бувають поїздки "на ліво", і все зводиться до великих фінансових витрат, а саме: паливо, амортизація, невиконання робіт у визначені строки та багато інших факторів. Розроблена підсистема моніторингу, яка дозволяє вести облік всього логістичного комплексу підприємства, формувати з технологічних карт планові завдання водіям і механізаторам, проводити моніторинг переміщень техніки та витрати палива протягом дня, а також розраховувати фактично виконаний обсяг за минулу добу і прив'язувати його до конкретних полях господарства. Також система дозволяє вивантажувати фактично виконані роботи в "1С" для формування бухгалтерської і управлінської звітності. Впровадження моніторингу техніки в комплексі з ГіС дозволить Вам отримати наступний ефект:
  • інтегрувати дані системи GPS-моніторингу в єдину автоматизовану систему управління підприємством;
  • Підвищити оперативність управління в результаті отримання достовірної і оперативної інформації про місцезнаходження автотранспорту, подієвого моніторингу;
  • Покращити якість обліку за рахунок автоматичного отримання достовірної інформації про пробіг, простої, часу в дорозі, швидкості руху, витраті палива, виконання завдань, маршрутів руху тощо;
  • Підвищити продуктивність праці і поліпшити дисципліну персоналу за рахунок ефективного контролю виконання завдань;
  • Знизити витрати на ПММ до 20% і експлуатацію автогосподарства за рахунок ефективного контролю нецільового використання техніки і палива;
  • Оптимізувати рух техніки за рахунок нанесення на карту всього логістичного комплексу -Компанії і правильної побудови маршрутів;
  • Підвищити безпеку перевезень завдяки контролю збереження автотранспорту та вантажу, швидкості руху, а також відхилення транспортних засобів від заданих маршрутів;
  • Скоротити витрати на зв'язок за рахунок автоматичного визначення місця розташування транспорту.
Виходячи з нашого досвіду, окупність підсистеми за рахунок припинення зловживань з паливом, "лівих" рейсів, коригування норм витрат палива, зменшення простоїв складає в середньому від 3 до 6 місяців. Підсумок: Впровадження Управлінського обліку дає можливість одержати наступний ефект:
  • впорядкувати і систематизувати бізнес процеси - навести порядок у земельному банку, виявити неефективне та нецільове використання активів, підвищити рівень менеджменту, культуру і прозорість бізнесу для власників, економити ресурси компанії.
  • єдине інформаційне вікно компанії - вести електронні технологічні карти, планувати і проводити план-фактний аналіз діяльності, підвищити якість, точність і швидкість підготовки звітів, ККД співробітників.
  • проект, як правило, окупається за один виробничий цикл, а його цінність зростає з року в рік за рахунок накопичення історичних даних та досвіду співробітників.

Пріма Кр.Енергійність, професіоналізм і доброзичливість наших співробітників є стратегічним потенціалом компанії , що приваблює замовників укладати договори на постійний основі

Головна | Про компанiю | Каталог силок | Контакти Розробник сайту

Copyright c 2014. All Rights Reserved.

Ми дотримуємося гнучкої цiнової полiтики та завжди знаходимо компромiс з нашими Замовниками

Прима-КР паспорт будiвель

Контакти: м.Кривий Рiг

вул.Свiтлогiрська 74

моб.тел. 067 - 5390676;

тел.БТI (0564) - 4049656

тел. (056) - 4049649;

email: prima-kr@mail.ru

Яндекс.Метрика